Успіх тендерів в Україні

За останні кілька років Україна досягла значного прогресу в зменшенні зовнішніх і внутрішніх дисбалансів під своїм впливом.

Переважали великі фінансові і квазіфіскальні дефіцити, скоротився державний борг; В цілому, обмінний курс є гнучким; інфляція залишається високою, але знижується; Міжнародні резерви Центробанку значно збільшилися; і найголовніше, зростання повернувся. Був також здійснений ряд ключових реформ, таких як зміцнення незалежності і управління Центрального банку, очищення банківської системи, прийняття пенсійних реформ, підвищення тарифів на газ і створення нових незалежних інститутів для боротьби з корупцією.

Цей прогрес заслуговує на високу оцінку, і немає ніяких гарантій, коли ефект буде підтверджений на початку 2015 року. Більш детальну інформацію про цю інформацію можна знайти тут: https://sale.ueex.com.ua/filter/land-parcel.

У той же час повільний прогрес структурних реформ — упущена можливість радикально змінити економіку України

Ефективний механізм дозволив вирішити деякі глибокі структурні проблеми і створити сприятливі умови для індивідуальної діяльності. Боротьба з корупцією та зміцнення правопорядку, реформа і приватизація великого і неефективного сектора державних підприємств, відкриття ринків для сільськогосподарських земель і газового сектора спрямовані на створення більш конкурентоспроможною і стійкої економіки, але цього ще не сталося.

Незважаючи на досягнутий прогрес, структура економіки залишається незмінною, олігархи і раніше обмежують конкуренцію і обмежують нових учасників, як і раніше домінуючи в основних секторах економіки. Крім того, хоча можливості для корупції зменшилися, багато, хто скористався корупційними схемами, були випробувані і залишені з почуттям безкарності і розчарування в суспільстві.

В результаті практично відсутні або відсутні будь-які інвестиції для підтримки більш активного зростання, необхідного для забезпечення того, щоб доходи від інвестицій були такими ж, як і в інших країнах регіону. Масовий вихід робітників, що шукають кращу роботу за кордоном, викликає жаль, але не дивує. Більш детальну інформацію про це можна знайти тут: sale.ueex.com.ua.

На тлі потреб стійкого платіжного балансу, захист економічних прибутків за допомогою нової програми, підтримуваної Фондом коштів

Останні досягнення незворотні і можуть бути втрачені в рік виборів, якщо в політиці відбудеться відступ. Влада розробила політичний порядок денний, яка зачіпає і підвищує макроекономічну стабільність і високу оцінку міжнародного співтовариства, в тому числі на постійній взаємодії Фонду з Фондом в рамках нового SBA. Важливо, щоб програма не була перервана протягом терміну дії програми, і щоб влада не допускала помилок, які призводили до затримок і перебоїв в попередніх програмах Фонду. Не менш важливо забезпечити швидке виконання зобов’язань перед іншими агентствами.

Ухвалення здорового державного бюджету на 2019 рік свідчить про прихильність уряду забезпечення його фінансової стійкості. Незважаючи на політичний тиск, в наступному році немає місця для зниження податків, з огляду на гостру необхідність витрачати і продовжувати скорочувати державний борг. Замість цього влада повинна зосередитися на поліпшенні податкового та митного адміністрування, яке залишається ахіллесовою групою діючої бюджетної системи.

Збереження цільового бюджету на 2019 рік зміцнить довіру і допоможе Україні отримати доступ до ринків капіталу. Необхідно докласти зусиль, щоб продовжувати платити державі через банкрутство банків.

qstyle